Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје
Сервис Македонија е една од најпознатите работилници за поправка на апарати за домаќинство во Скопје. Иако има многу клиенти, нејзината репутација во последно време е под знак прашалник, поради чести поплаки од корисниците.
Пристапност и локација
Сервисот се наоѓа на лесно достапна локација во Скопје, што го прави идеален за сите граѓани. Нивниот влез со пристап за лица со инвалидска количка е важен аспект кој ја зголемува нивната пристапност за сите клиенти, без разлика на нивните физички можности.
Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка
Сервис Македонија нуди и паркинг со пристап за лица со инвалидска количка, што е дополнителна предност за клиентите кои користат такви возила. Оваа услуга е важна бидејќи им овозможува на лицата со инвалидитет лесно да пристапат до сервисот без дополнителни пречки.
Клиентски искуства
Иако сервисот има некои позитивни аспекти, многу клиенти се жалат на нивната услуга. Некои од забелешките вклучуваат:
Долго време на чекање за поправки – многу корисници пријавија дека чекаат недели за сервисер да дојде и да ја поправи нивната опрема.
Лоша комуникација – некои клиенти споделија дека е невозможно да добијат одговор од сервисот, дури и после неколку обиди да контактираат.
Непрофесионализам на вработените – многу коментари укажуваат на непријатен однос од страна на техничката поддршка.
Заклучок
Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје нуди пристапни услуги, но често не успева да ги задоволи потребите на своите корисници. За да се подобри услугата, потребна е поголема организираност и професионален однос кон клиентите. За оние кои бараат сигурен и квалитетен сервис, постојат опции и надвор од оваа работилница.
Ако сакате да го измените било кои елементи што сметате дека е неточно за оваа веб-страница, ве молиме да го проследите порака и ќе го исправиме што е можно поскоро. Ви благодариме унапред многу ви благодариме.
Ужасна работилница...не професионалци...ми речеа дека матичната на мојот LG телевизор има дефект и ми наплатија 11.000, но не знам дали е точно...го чувам телевизорот веќе месец и половина и сега не може да се поврзе на интернет како пред тоа...мојата препорака е да не одите во овој сервис.
Лидија Стојанов (22.7.25, во 13:15):
Првично ми беше речено дека техничарот за хладилници е на одмор и дека ќе дојдат да интервенираат за 10 дена. Минаа многу повеќе денови отколку што беше најавено, но ниту сервисерот дојде ниту ме контактираа, иако имаа мојата адреса и телефонски број. Наводно разговорот е снимен.
Томе Гаврилов (20.7.25, во 09:35):
Неприфатлив начин на однесување и се чини непрофесионално!
Глигор Ангеловски (18.7.25, во 23:16):
🌟🌟🌟 Вау, ова е заиста великолепно мнение! Многу ви благодарам што споделивте вашите впечатоци за нашата работилница за поправка на апарати за домаќинство. Вашата поддршка значи многу за нас и нè мотивира да продолжиме со нашата преданост кон квалитетот и задоволството на нашите клиенти. Се надеваме дека и во иднина ќе можете да се надоврите на нашите услуги. 💖💖💖
Софија Кристовски (16.7.25, во 06:48):
Најнекултурни, најнеуслужливи и се караат на телефон кога ги прашате логични работи, д'ткаат и одговараат како ботови. Сервисот е недостапен и не можеш да добиеш информации за резервни делови! Доставуваат низ цела Македонија, но немаат таа услуга за Скопје.
Михаил Јовановски (14.7.25, во 22:08):
Целата недела чекам да ми одговорат на е-пошта дали го имаат делот за лежиште и дали може да се порача. Сè уште немам одговор. Не купувајте LG телевизори, бидејќи нема каде да ги сервисирате. Делот би бил околу 10 евра, а треба да го фрлам телевизорот што го платив 45000 денари.
Спасе Димитровски (13.7.25, во 07:10):
Отворивме сметка за сервис. Одговорија по 3 недели дека доаѓаат да ја поправат кога ние не бевме во земјата. Не можеа да почекаат 5 дена кога ке се вратиме и мораше да ја затворат сметката. По нашето враќање, кога се јавивме, повторно ни рекоа дека гаранцијата истече. Долу. Монотоно.
Билјана Станковски (10.7.25, во 02:36):
Се обидов да порачам резервен дел веќе 3 недели. Најдалеку што ми одговорија беше „немаме на залиха, но можеме да порачаме ако платите и ќе го добиете не рано од 15 дена“. Затоа сакав да го направам тоа, но никој не ми одговори на е-пошта или не го взе...
Јордан Угриновски (8.7.25, во 21:43):
Купив перачка пред 5 месеци и веќе се распаѓа, чекав 10 дена за сервис и на крајот гаранцијата не важи. Веќе немам намера да купувам ништо од Нептун или марката Беко.
Никола Душанов (8.7.25, во 10:00):
Ужасна организација и сервис, непрофесионален пристап кон клиентите и непочитување на договорениот договор.
Ѓоко Радевски (7.7.25, во 18:43):
Се јавивме за сервис, ни рекоа дека доаѓаат за 10 дена. Скрошнати сме од очекување и чекање, ама ниту слуш од тие.
Мирјана Цветковски (7.7.25, во 16:28):
Непрофесионален сервис до максимум. Јас уште сум збунет како може да бидат официјален сервис за БЕКО. За резервен дел не знаат да кажат, не знаат да проверат залиха и само ве префрлаат од еден на друг. Мобилниот од магацин е вечно зафатен. Само поради сервисов морам да купам нова рерна бидејќи не знам дали може да ја сменат вратата на постојната. И само поради сервисов ќе земам било која марка освен БЕКО!!!
Албена Душанов (7.7.25, во 16:23):
Искрено, сеуштешниот проблем не беше сериозен. Но сега ми треба филтер за празосмукалка и, на жалост, велија дека немаат. Ме пратија во друга продавница, веројатно.
Наум Спирковски (7.7.25, во 12:25):
Никогаш не се враќаат на клинци како да немаат работници. Можеби треба да разгледате форуми за запослување или да побарате помош од агенции за вработување. Важно е да имате план и да бидете постојани во вашето пребарување. Не се откажувајте!
Петра Узунов (5.7.25, во 00:30):
Само треба да имаш живци за да завршиш работата! Тешко функционираат!
Даниела Зоговски (4.7.25, во 09:14):
Најнепрофесионален сервис!!! Машина за садови ја предадов на 26-ти ноември 2017 година поради потребата за замена на вратата и моторот, а добив повратно на 18-ти декември 2017 година само со заменет дел од вратата, а наплатено како за целосна врата, а моторот воопшто не беше сервисиран! Изгубивме еден месец во телефонски разговори, само за да завршиме со машина која не функционира со делумно нова врата! Вашиот сервисен работник Марко требаше малку да поработи на однесувањето и ако не може да ги запомни зборовите, треба да почне да ги записува!
Сакам и да ве прашам кој ќе ни надомести времето што го изгубивме со вас во телефонски разговори и три пати кога излегов од работа за нерешениот проблем?!? И дефинитивно, Агенцијата за потрошувачи ќе ви стапи на петите за неизвршената услуга и начинот на однесување кон клиентите!
Ристе Тодоров (1.7.25, во 10:13):
Не се појавуваат, не доаѓаат на сервис во гарантниот рок! Многу нервозен сум поради ова. Надевам се дека ќе го решат проблемот наскоро.
Димитар Трајковски (30.6.25, во 17:55):
Здраво, имам машина за овошје Indesit, проблемот што го искуствувам е со појава на грешка f3. Што би можело да биде причината за ова? Благодарам предварително за помошта!
Наташа Милов (30.6.25, во 10:29):
Не-сериозно од сервисот на Нептун.
Се јавив за да пријавам дефект на инверторот на клима уредот, ме викаа неколку дена, помина цела недела, сега ме повикаат за следната недела и крајно ми спуштаат...
Кристина Велковски (28.6.25, во 15:42):
Некорисно, кај некои луѓе може да биде тешко и безобразно! Важно е да се најде начин да им се помогне на оние кои се соочуваат со проблеми.