Сервис Македонија - Skopje

Продавници и услуги во Северна Македонија

Сервис Македонија - Skopje

Сервис Македонија - Skopje

Објавено на: - Прегледи: 2.495 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 6 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 311 - Оценка: 2.7

Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје

Сервис Македонија е една од најпознатите работилници за поправка на апарати за домаќинство во Скопје. Иако има многу клиенти, нејзината репутација во последно време е под знак прашалник, поради чести поплаки од корисниците.

Пристапност и локација

Сервисот се наоѓа на лесно достапна локација во Скопје, што го прави идеален за сите граѓани. Нивниот влез со пристап за лица со инвалидска количка е важен аспект кој ја зголемува нивната пристапност за сите клиенти, без разлика на нивните физички можности.

Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка

Сервис Македонија нуди и паркинг со пристап за лица со инвалидска количка, што е дополнителна предност за клиентите кои користат такви возила. Оваа услуга е важна бидејќи им овозможува на лицата со инвалидитет лесно да пристапат до сервисот без дополнителни пречки.

Клиентски искуства

Иако сервисот има некои позитивни аспекти, многу клиенти се жалат на нивната услуга. Некои од забелешките вклучуваат:

  • Долго време на чекање за поправки – многу корисници пријавија дека чекаат недели за сервисер да дојде и да ја поправи нивната опрема.
  • Лоша комуникација – некои клиенти споделија дека е невозможно да добијат одговор од сервисот, дури и после неколку обиди да контактираат.
  • Непрофесионализам на вработените – многу коментари укажуваат на непријатен однос од страна на техничката поддршка.

Заклучок

Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје нуди пристапни услуги, но често не успева да ги задоволи потребите на своите корисници. За да се подобри услугата, потребна е поголема организираност и професионален однос кон клиентите. За оние кои бараат сигурен и квалитетен сервис, постојат опции и надвор од оваа работилница.

Нашиот бизнис се наоѓа на

Контактниот телефон на оваа Работилница за поправка на апарати за домаќинство е +38925511777

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38925511777

мапа на Сервис Македонија Работилница за поправка на апарати за домаќинство, Грижа за корисници за апарати за домаќинството во Skopje

Нашите работни часови се:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако сакате да го измените било кои елементи што сметате дека е неточно за оваа веб-страница, ве молиме да го проследите порака и ќе го исправиме што е можно поскоро. Ви благодариме унапред многу ви благодариме.

Слики

Видеа:
Сервис Македонија - Skopje
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 6 од 6 примени коментари.

Павле Илевски (2.6.25, во 16:07):
Не се нуди услуга за ладилникот Samsung ако гаранцијата веќе истече. Лоша услуга за клиенти, само се обидувам да ве извлечам од телефонот што е можно поскоро. Бескорисно!
Спасе Орданоски (1.6.25, во 01:37):
Стравотен сервис, го носевме аспираторот на поправка поради прекин на работа, целиот месец го поправавме, не прашувам дали е готов, не мора да се јавам. Го носам дома, го монтирам, работи 30 минути и потоа го исклучувам, го носам на вториот кат, го чувам...
Трајко Бошковски (31.5.25, во 17:49):
Мора да имаат професионални и дружелубиви продавачи (за резервни делови). Тоа е многу важно за успешната работа на работилницата за поправка на апарати за домаќинство.
Мирко Јаневски (31.5.25, во 11:41):
Ужасна услуга, не можев да верувам колку беше лошо обработен мојот апарат за домаќинство. Никогаш повторно!
Столе Златковски (27.5.25, во 09:58):
Катастрофа со сервисот.
Особено ако немате гаранција.
Моето искуство беше:
1. Лично ја носев мојата машина за садови, платив 600 денари за прием и ми велат фино дека ќе биде поправена за 2 недели.... но на крај заминуваа повеќе од 45 дена!!!

2. Машината уште е таму, а секогаш кога ги повикам одговорот е:
Оваа недела, господине (не верувајте во тоа)

3. Сега пак треба да ја земам, а овие 600 денари што ги платив веќе беа за ништо.

Мислење:
Вработените во техничката поддршка сигурно знаат што се случува, знам дека производите со гаранција имаат преименост.
Но доколку некоја компанија нуди сервис за производи без гаранција, мора да постои некое правило!
Само да се провери во трговската инспекција!

Подобро е да ја оставам машината кај стручниот мајстор отколку тука.
Филип Жуберовски (27.5.25, во 00:49):
Сериозна катастрофа, веќе две недели чекам мајсторот да дојде и го поправи проблемот.
Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 4.320
  • Слики: 19.001
  • Видеа: 0
  • посети: 1.852.818
  • Гласови: 227.755
  • Коментари: 11.507