Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје
Сервис Македонија е една од најпознатите работилници за поправка на апарати за домаќинство во Скопје. Иако има многу клиенти, нејзината репутација во последно време е под знак прашалник, поради чести поплаки од корисниците.
Пристапност и локација
Сервисот се наоѓа на лесно достапна локација во Скопје, што го прави идеален за сите граѓани. Нивниот влез со пристап за лица со инвалидска количка е важен аспект кој ја зголемува нивната пристапност за сите клиенти, без разлика на нивните физички можности.
Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка
Сервис Македонија нуди и паркинг со пристап за лица со инвалидска количка, што е дополнителна предност за клиентите кои користат такви возила. Оваа услуга е важна бидејќи им овозможува на лицата со инвалидитет лесно да пристапат до сервисот без дополнителни пречки.
Клиентски искуства
Иако сервисот има некои позитивни аспекти, многу клиенти се жалат на нивната услуга. Некои од забелешките вклучуваат:
Долго време на чекање за поправки – многу корисници пријавија дека чекаат недели за сервисер да дојде и да ја поправи нивната опрема.
Лоша комуникација – некои клиенти споделија дека е невозможно да добијат одговор од сервисот, дури и после неколку обиди да контактираат.
Непрофесионализам на вработените – многу коментари укажуваат на непријатен однос од страна на техничката поддршка.
Заклучок
Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје нуди пристапни услуги, но често не успева да ги задоволи потребите на своите корисници. За да се подобри услугата, потребна е поголема организираност и професионален однос кон клиентите. За оние кои бараат сигурен и квалитетен сервис, постојат опции и надвор од оваа работилница.
Ако сакате да го измените било кои елементи што сметате дека е неточно за оваа веб-страница, ве молиме да го проследите порака и ќе го исправиме што е можно поскоро. Ви благодариме унапред многу ви благодариме.
Гнаси од вработени! Некултурни, неуважителни, се цека и по 2 месеци! Голем билок за оваа компанија! Јасно е дека немаат респект кон клиентите. Ќе треба да го размислате дали ќе продолжите да ги користите нивните услуги.
Ангелка Сотировски (14.8.25, во 19:15):
Стравот од "СЕРВИС"!!!
Она што е напишано во официјалните рецензии е совршено точно!!!
Личнос е невидлива арогантна, нељубазна, лажлива...
Петра Костов (14.8.25, во 10:10):
Стравотна услуга! Пријавив дефект, испратија мајстор кој го идентификуваше проблемот, но не го поправи. Сепак, не се однесуваат спротивно, и плаќаат за работата. Покрај тоа, неколкупати се жалев усно и писмено (преку телефон и е-пошта), но тие не одговараат на повикните или не ја враќаат пораката. Никому не би го препорачал нивниот сервис.
Розалија Николоски (12.8.25, во 00:03):
Мојата машина за миење садови од Беко не функционира по 1 година користење. По контактирање со сервисниот центар, чекам веќе 2 недели и сè уште никој не дојде да ја поправи. Несугласноста е што и покрај неколку обиди да контактирам, никој не одговара за кога ќе пристигне сервисерот.
Томе Димитровски (11.8.25, во 11:07):
Веќе два месеци и уште не дојде никој мајстор. Овој бизнис е потполно фалшив. Не се користете од оваа услуга.
Јовица Петровски (11.8.25, во 01:37):
Веќе три седмици чекаме сервисер да дојде да го поправи перачката што е под гаранција! Толку долго чекање не е прифатливо!
Јовица Угриновски (9.8.25, во 10:11):
При најавувањето на проблемот немавме долго да чекаме за информациите и сме задоволни од услугата.
Томе Нацевски (9.8.25, во 03:55):
По нашето барање, доведоа сервисер кој делумно го отстрани дефектот, но кога го баравме да заврши работата на машина за чистење на садови, чекавме недели. Сервисерот се најави дека ќе дојде за 1 час, но не се појави, па на следниот ден, пак истото. Крајно непрофесионално и некомпетентно од нивна страна. По еден месец, централата на фирмата ни кажа дека го откажале налогот за сервис, без образложение. Фирмата треба да го разгледа реномето и да ги преслуша јавувањата, бидејќи сѐ се снима... Генерално, вознемирени сме од нивното однесување и професионализам.
Владимир Зоговски (8.8.25, во 10:45):
Услугата што ја нудат е одлична, може да се најдат оригинални делови или да се направи нарачка. Важи отворено секој ден освен сабота.
Блаже Петровски (6.8.25, во 19:23):
Одлична услуга! Пред неколку месеци имав проблем со клима уредот (не ладеше како што треба) и овој сервис дојде бидејќи уредот беше сеуште под гаранција. Го поправија клима уредот и сега функционира одлично, без проблеми. Благодарам ви многу!
Михајло Евросимоски (6.8.25, во 13:41):
Нашиот перач на садови Беко се расипа и обидовме се да контактираме сервис целиот ден, но никој не одговори. На крајот, кога се јавија, пратија техничар и рече дека мора да се замени целата када бидејќи е пукната. Таа остана отворена во мојот дом. Веќе еден месец стои така, од целиот декември, денес е 14.01... обидуваме се да контактираме, но никој не одговара и мораме да го решиме проблемот сами... Стравота!
Сашо Ангеловски (5.8.25, во 01:20):
Најлоша услуга што ја искуствував до сега. Неможам да ги контактирам преку телефон и не одговараат на прашањата што ги испратив преку нивната веб-форма.
Момир Огненовски (4.8.25, во 01:09):
Неваканционно ниво на професионализам. Веќе 2 месеци моторот ми стои зад автомобилот и нивната држава, секојдневно се обидуваат да се јават, потоа лажат, денес ако го пратиме, утре ако го пратиме.
Сања Ивановски (2.8.25, во 21:04):
Стравот, никако не одговараат ниту доаѓаат
Надежда Богоевски (1.8.25, во 03:52):
Ужасно. Однесов мијалната маса во сервис и платив 500 денари за дијагностика. Поминаа 15 дена и никој не ме контактираше...
Даниела Чакаровски (30.7.25, во 11:42):
Одличен текст! Со задоволство прочитав се што напишавте и мислам дека сте вистински експерт во SEO. Сепак, би било убаво ако можете да додадете некои дополнителни совети или информации за работилницата за поправка на апарати за домаќинство. Би било интересно да се разгледа како може да се подобри видливоста на овој вид блогови преку SEO техники. Благодарам! 😊
Снежанка Ивановски (27.7.25, во 10:26):
Не професионална услуга, чекате 20 дена сервисер да дојде и да го преземе канцелариското опремање, а ако успеете навреме да пријавите дефект, тоа ве однесува кон лудница.
Игор Јовановски (25.7.25, во 20:10):
Не сакаат да сервисираат машина за садови во гарантен рок. Кога ја купив, добив 5-годишна гаранција за машина за садови од Whirlpool. Машината почна да тече вода додека беше под гаранција, но кога повикаавме за сервис, ни речеа дека гаранцијата од 5 години е неважечка. На крајот, се обративме кај Нептун, од каде ја купивме машината, и нивните мајстори конечно ја сервисираа машината. Проценка за професионалност = 0.
Зоран Ставревски (23.7.25, во 15:46):
Ужасна работилница...не професионалци...ми речеа дека матичната на мојот LG телевизор има дефект и ми наплатија 11.000, но не знам дали е точно...го чувам телевизорот веќе месец и половина и сега не може да се поврзе на интернет како пред тоа...мојата препорака е да не одите во овој сервис.
Лидија Стојанов (22.7.25, во 13:15):
Првично ми беше речено дека техничарот за хладилници е на одмор и дека ќе дојдат да интервенираат за 10 дена. Минаа многу повеќе денови отколку што беше најавено, но ниту сервисерот дојде ниту ме контактираа, иако имаа мојата адреса и телефонски број. Наводно разговорот е снимен.