Сервис Македонија - Skopje

Продавници и услуги во Северна Македонија

Сервис Македонија - Skopje

Објавено на: - Прегледи: 2.833 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 84 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 311 - Оценка: 2.7

Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје

Сервис Македонија е една од најпознатите работилници за поправка на апарати за домаќинство во Скопје. Иако има многу клиенти, нејзината репутација во последно време е под знак прашалник, поради чести поплаки од корисниците.

Пристапност и локација

Сервисот се наоѓа на лесно достапна локација во Скопје, што го прави идеален за сите граѓани. Нивниот влез со пристап за лица со инвалидска количка е важен аспект кој ја зголемува нивната пристапност за сите клиенти, без разлика на нивните физички можности.

Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка

Сервис Македонија нуди и паркинг со пристап за лица со инвалидска количка, што е дополнителна предност за клиентите кои користат такви возила. Оваа услуга е важна бидејќи им овозможува на лицата со инвалидитет лесно да пристапат до сервисот без дополнителни пречки.

Клиентски искуства

Иако сервисот има некои позитивни аспекти, многу клиенти се жалат на нивната услуга. Некои од забелешките вклучуваат:

  • Долго време на чекање за поправки – многу корисници пријавија дека чекаат недели за сервисер да дојде и да ја поправи нивната опрема.
  • Лоша комуникација – некои клиенти споделија дека е невозможно да добијат одговор од сервисот, дури и после неколку обиди да контактираат.
  • Непрофесионализам на вработените – многу коментари укажуваат на непријатен однос од страна на техничката поддршка.

Заклучок

Работилница за поправка на апарати за домаќинство Сервис Македонија во Скопје нуди пристапни услуги, но често не успева да ги задоволи потребите на своите корисници. За да се подобри услугата, потребна е поголема организираност и професионален однос кон клиентите. За оние кои бараат сигурен и квалитетен сервис, постојат опции и надвор од оваа работилница.

Нашиот бизнис се наоѓа на

Контактниот телефон на оваа Работилница за поправка на апарати за домаќинство е +38925511777

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38925511777

Нашите работни часови се:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако сакате да го измените било кои елементи што сметате дека е неточно за оваа веб-страница, ве молиме да го проследите порака и ќе го исправиме што е можно поскоро. Ви благодариме унапред многу ви благодариме.

Слики

Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 84 примени коментари.

Марија Нешевски (8.9.25, во 21:22):
Ужасна услуга, чекав целиот месец за дијагноза на правосмукалката, 3 пати ме повикаа во контакт-центарот, 3 пати ми рекоа дека ќе ме контактираат, исто така вработените беа многу невоспитани по телефон. На крајот, одлучив да отаму откриј што се случува и да ги прашам за парите што ги платив за претходната дијагноза, ми направија понуда за сервис на правосмукалката за 5000 денари, додека истата правосмукалка во продавницата е 3500 денари, само за да не ми вратат парите. Комплетно непрофесионално!
Бојана Трајчевски (8.9.25, во 21:02):
Не функционираат линковите, можеби има некој проблем со URL-то. Ќе треба да се провери дали се исправни или да се обидеме повторно подоцна. Благодарам за информацијата!
Ѓурчин Евросимоски (6.9.25, во 00:25):
Нефалшива, неукорисна нула од фирмата Беко не смее да се играе со таква непосериозна компанија, не им прочитав ниту една добра препорака, но денес лично се убедив дека воопшто не се професионални.
Славица Трајчевски (5.9.25, во 22:41):
Ужасно! Трипати дојде мајсторот да го реши проблемот, трипати! И уште не работи шпоретот. На третиот обид, бараше дополнителни пари. Срам!
Добривоје Соколов (5.9.25, во 05:02):
Оваа работилница за поправка на апарати за домаќинство нуди услуги кои се точни и прецизни. Ме задоволи со својата работа, но можеби има потреба од нешто повеќе време за да се закаже следен термин.
Софија Евросимоски (4.9.25, во 22:21):
Најлосата компанија во Македонија. LG треба да направи нешто за да го замени овој сервисен центар.
Станко Златковски (4.9.25, во 15:59):
Стручност, приличен пристап, изгодни цени, брза услуга. Ќе ги препорачам на сите мои пријатели!
Славчо Димовски (4.9.25, во 12:34):
Однесов уред на сервис и можеш да го заборавиш дека го имашел. За малиот дефект на телевизорот траеше 3 недели, со неколку обраќања за да добијам информации дали воопшто направиле дијагностика, едноставно не професионално.
Драгана Поповски (4.9.25, во 09:14):
Стравот при чистењето на оваа услуга е нула (000000)
Веселин Ѓорѓиев (3.9.25, во 14:23):
Овие луѓе барем треба да добијат една ѕвезда, услугата е катастрофална и треба да чекаш 1-2 месеци за поправка на апаратот, а уште не гарантираат дека ќе биде поправен.
Тодор Тасевски (3.9.25, во 02:27):
Најнепрофесионална компанија. Ме контактираа и ме замолија да почекам 10 дена за да проверат што не е во ред. Јас прашав дали ќе ми треба повеќе од 10 дена. Рекоа не, па се договоривме за 10-15 дена. По 20 дена ме повикаа и ми бараа уште најмалку 15 дена. Стравотно искуство.
Никодим Николов (1.9.25, во 11:45):
Не се компетентни, несредени идиоти.
Дијана Христовски (31.8.25, во 12:17):
Не сум забележал никакви лажни сервисни компании...
Никола Божиновски (26.8.25, во 10:57):
Имав еден вграден фрижидер под гаранција, кој работеше веќе 3 години. Сервисот од компанијата дојде со цел да го најде дефектот кој не бил покриен од гаранцијата (ги провери и завртките). На крајот рече дека пукнал затоа што не бил поставен според...
Драгана Кристовски (25.8.25, во 13:50):
Од сега натаму, кога го купувам нешто, ќе прашам дали овој сервис е одговорен за поправка... Катастрофално, не професионално.... Срамота!
Даниела Петревски (24.8.25, во 09:36):
Катастрофа, прво не треба да го сервисираш, треба да го поправиш правилно, зачувај го официјалниот гарантен список, си залепен и изгледаш убаво. Нема смисла тоа што го прават затоа што треба да се замени делот под гаранција со тоа што фирмата им плаќа...
Панчо Спасов (21.8.25, во 09:18):
Многу сум разочаран од услугата што ја нуди оваа компанија. Пред повеќе од месец денонаведов проблем со фрижидерот и ми рекоа дека ќе пристигне техничар за да го провери во рок од 10 дена поради истекнатата гаранција. Сепак, помина повеќе време и дотогаш…
Анастасија Јачевски (20.8.25, во 23:24):
Како може некој мобилен телефон да не работи веќе 5 дена? Каков вид на услуга нудите? Што точно е услугата која ја нудите... Имам мало дете и кола со истекната гаранција...
Благоја Кристовски (20.8.25, во 02:23):
Непрофесионален услуга, што не го признава дефектот на машина за перење од Беко, која остава петна на алиштата. Кога ќе ја барате менаџерката за жалба, никогаш нема да ве најде. Следниот чекор, Државниот пазарен инспекторат.
Миле Лазаревски (16.8.25, во 10:10):
Лажовниците не го признаваат дефектот веќе 2 месеци. Вистинската работилница за поправка на апарати за домаќинство ја решава проблемот веднаш!

Повеќе коментари:

Додади коментар
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ако не ги разбирате знаците на сликата, превчитајте ја страницата)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Информации
  • огласи: 9.929
  • Слики: 26.355
  • Видеа: 0
  • посети: 6.820.422
  • Гласови: 679.043
  • Коментари: 42.257