Центро Унион Фаворит електроникс - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Центро Унион Фаворит електроникс - Скопје

Центро Унион Фаворит електроникс - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 635 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 15 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 50 - Оценка: 3.3

Продавница за апарати за домаќинство Центро Унион Фаворит електроникс во Скопје

Продавницата Центро Унион Фаворит електроникс е позната по својата понуда на електронски уреди и апарати за домаќинство. Сепак, многу посетители имаат различни искуства со услугите кои ги нудат. Во следниот текст, ќе разгледаме некои аспекти на оваа продавница, вклучувајќи и услуги за поправка, брзината на сервисирање и доступноста на различни опции.

Рециклирање и услуги за поправка

Центро Унион Фаворит нуди услуги за поправка на различни уреди, но шептот на посетителите укажува на проблеми. Некои корисници забележуваат дека процесот на рециклирање и поправка трае долго, па дури и по неколку месеци, уредите не се враќаат како што е ветено.

Понуди и брза посета

Иако продавницата можеби нуди понуди на производи, клиентите често се жалеа на брза посета и губење време во обид да добијат помош. Многу посетители споделуваат дека не можат да дојдат до правилен одговор или решавање на проблемот.

Опции за услуги и плаќања

Современите опции за плаќања се на располагање, вклучувајќи плаќања преку мобилен преку NFC и дебитни картички. Меѓутоа, достапноста на кредитни картички исто така е важна за купувачите.

Пристапност и погодности

Центро Унион Фаворит е прилагодена за сите, вклучувајќи пристапност за лица со инвалидска количка. Има тоалет со пристап за лица со инвалидска количка и заеднички тоалет, што е важно за удобноста на секој посетител.

Паркинг и Wi-Fi

За удобност на посетителите, во продавницата има паркинг на локацијата, вклучувајќи и бесплатен паркинг. Исто така, нудат и Wi-Fi за време на посетата.

Заклучок

Центро Унион Фаворит електроникс во Скопје нуди широк асортиман на апарати за домаќинство, но искуствата на клиентите укажуваат на потребата за подобрување на услугите за поправка и поддршка. Потребно е внимание и планирање за да се обезбеди подобра услуга за сите посетители.

Нашата адреса е

Телефонот на наведената Продавница за апарати за домаќинство е +38922440070

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38922440070

мапа на Центро Унион Фаворит електроникс Продавница за апарати за домаќинство, Продавница за електроника, Сервис за поправка машини за перење и сушење, Продавница за машини за перење и сушење во Скопје

Нашите работни часови се:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако е потребно да го измените било кои информации што сметате дека не е точно во врска со оваа веб-страница, ве молиме да ни испратите порака за ќе го исправиме што е можно побрзо. Унапред благодарам на соработката.

Слики

Видеа:
Центро Унион Фаворит електроникс - Скопје
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 15 од 15 примени коментари.

Душан Радиковски (18.7.25, во 17:56):
Помина повеќе од еден месец, но сè уште не успеавме да го решиме проблемот со Фаворит машина. Сервисерите се невнимателни и велат дека треба да купиме машина за 1000 € ако сакаме вистински сервис, дури и тие не би користеле Фаворит. Иако ја купивме пред две години, а гаранцијата трае пет години. Познаните кои го имаат истиот проблем со Центроунион веќе подолго време.
Марија Јачевски (18.7.25, во 08:00):
Брзо, квалитетно, секоја чест, одлично! Вистински колеги, вистински професионалци. Моите препораки!
Надежда Трајчевски (16.7.25, во 00:05):
Голема благодарност за оваа информација! Очигледно се опишува како мизерија, но со правилна грижа и редовна одржба, ќе може да се поправи состојбата. Ќе применам вашите совети и ќе се потрудам да го подобрам квалитетот на мојата продавница за апарати за домаќинство. Благодарам уште еднаш!
Милица Симеонов (8.7.25, во 08:22):
Усогласувам се со вашиот коментар! Проблемите со сервисот наистина можат да бидат многу ирацонални и навистина може да стане фрустриречен кога не добивате одговори на вашите прашања. Сепак, важно е да се има стрпение и да се контактира компанијата за поддршка повторно за да се реши проблемот. Благодарам што споделивте вашиот искуство!
Јордан Милевски (2.7.25, во 08:57):
100% вистинско! Токму го прочитав овој коментар и морам да кажам дека се согласувам наполно. Оваа продавница за апарати за домаќинство е неверојатна! Тие нудат неверојатни производи кои ќе го освежат вашиот дом. Препорачувам од срце! 💯
Ѓорѓос Нацевски (28.6.25, во 05:24):
Многу бавна услуга на сервис која е под гаранција.
Веќе минува месец денови од проблемот со пералната и уште не е решен.
Кога ќе купите перална, прво видете кој е сервисниот застапник.
Марија Петровски (14.6.25, во 17:40):
Одлична... услуга што беше многу брза. Одличен сервис!
Велко Глигороски (8.6.25, во 18:12):
Има делови на резерва, квалитетно обслужување.
Станко Лупески (7.6.25, во 10:43):
Најлошите сервисери играат во оваа продавница, телефонот не го подигнуваат воопшто! Веќе 3 дена ја контактирам за рекламација на перачка за садови што ја купив пред 6 месеци, а ја користев само 5 пати. Никако не препорачувам да купувате од нив!
Чедомир Марковски (6.6.25, во 04:04):
Простор за враќање е одлична карактеристика на оваа продавница за апарати за домаќинство. Се чувствувам многу удобно штом знам дека ако имам било какви проблеми со производите, можам да ги вратам без проблеми. Ова дополнително ме мотивира да ги користам услугите на овој магазин!
Вељан Костов (5.6.25, во 12:05):
Не верувајте му, не се заловете. Не купувајте Омилените производи.
Иван Радиковски (2.6.25, во 18:32):
Здраво, благодарам за вашиот коментар! Се надевам дека ви се допаѓаат нашите информации за апаратите за домаќинство. Ако имате некои прашања или сугестии, не се колебајте да ги споделите. Ви благодарам уште еднаш и се надевам дека ќе ве видиме повторно на нашиот блог! 🙂
Ирина Каревски (29.5.25, во 11:02):
Фала Господару, ова е вистински проблем. Сигурно е тешко кога имате проблем со апаратите за домаќинство и не можете да најдете мајстори или машини за поправка. Сепак, не се отчаевајте - можеби може да ги поправите сами со помош на упатствата за користење или видеа за поправка на интернет. Верувам дека ќе ги надминете овие предизвици!
Ирина Ламбев (28.5.25, во 19:43):
Машината за садови BI60-I14 е уште еден неуспех за мене. Локалниот сервисер не успеа да го поправи проблемот и морав да ја испратам во Центроунион. По месец дена, ја добив назад со фактура и дефектна декларација, тврдејќи дека работи исправно. Но, на моето огорчување, машината и понатаму не функционираше и ист код на грешка се појавуваше. Постојано гледам во правец на решение, но откако поминаа три месеци без уред, нема никаква солуција. Не би повторно избрале фаворит.
Лазар Трајчевски (28.5.25, во 08:27):
Најлошата марка, услуга под секоја критика... Кога се обидуваш да ги искористиш сервисните услуги, те посрамуваат и ти кажуваат дека си ти виновен... Чистота катастрофа! Изгледа дека апаратите се расипуваат толку брзо што луѓето немаат шанса да стигнат на ред... Ужас... Ниту малку, никогаш повеќе ќе купам ништо од таа марка.
Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Информации
  • огласи: 6.281
  • Слики: 21.812
  • Видеа: 0
  • посети: 3.874.989
  • Гласови: 419.690
  • Коментари: 28.954