Евн Македонија - Дирекција - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Евн Македонија - Дирекција - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 1.931 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 69 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 203 - Оценка: 1.7

Претпријатие за снабдување со електрична енергија ЕВН Македонија - Дирекција во Скопје

ЕВН Македонија е компанија која обезбедува услуги за снабдување со електрична енергија на територијата на Македонија. На локацијата во Скопје, компанијата нуди разни услуги на самата локација, кои вклучуваат поднесување на документи, плаќање на сметки и корисничка поддршка.

Паркинг и Пристапност

За посетителите на ЕВН, располага со паркинг на локацијата каде што има опции за платено паркирање. Важно е да се напомене дека постои и паркинг со пристап за лица со инвалидска количка, што ја подобрува пристапноста за сите граѓани. Сепак, некои корисници изразиле незадоволство за недостатокот на погодности на самата локација.

Критики и Коментари од Клиентите

Многу луѓе кои доаѓаат во ЕВН Македонија имаат различни искуства со услугите. Некои од нив нагласуваат проблеми со неуслужните вработени и забавата на фактурите што доведува до катастрофални ситуации. Овие коментари вклучуваат:

  • „По неспособна, мрзлива фирма немам видено во светов.”
  • „Не можам да најдам грд рефрен за тебе, бедата на Северен Балистан.”
  • „Катастрофа на услугата, редовни прекини на електричната енергија.”

Опции за Услуги и Поддршка

ЕВН нуди различни опции за услуги, но многу корисници се жалат на недостатокот на ефикасна поддршка. За добивање помош, клиентите често мораат да чекаат долго време на телефонските линии и многумина се соочуваат со проблеми при обидот за контактирање на контакт центарот.

Заклучок

Поради критиките и проблемите со услугите на ЕВН Македонија, многумина сметаат дека компанијата треба да работи на подобрување на инфраструктурата и квалитетот на услугите. Заедничкиот тоалет и влез со пристап за лица со инвалидска количка се потребни да бидат подобрени за да се зголеми удобноста за сите корисници. Сепак, наведените проблеми со сметките и услугите предизвикуваат загриженост и бараат итно решение.

Локацијата на нашиот бизнис е во

Контактниот телефон на оваа Претпријатие за снабдување со електрична енергија е +38923205000

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923205000

Можете да нè посетите во следниве часови:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако е потребно да го измените било кои детали што сметате дека не е прецизно поврзано со овој сајт, ве замолуваме да го доставите порака за ќе се погрижиме за тоа брзо. Ви благодариме унапред многу ви благодариме.

Слики

Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 69 примени коментари.

Слободан Стевановски (16.8.25, во 10:27):
Вработената од центарот за контакти беше многу невоспитана и ме викаше затоа што не го знаев „бројот за контакт со корисниците“, таква постапка ретко ја доживувам...
Елизабета Андонов (16.8.25, во 08:51):
Најслабата компанија во земјата...
Даниела Николоски (16.8.25, во 02:37):
Компанијата е катастрофална, невчитлива, редовно доцни со фактури за плаќање, не може да ве услужи без фактурен или кориснички број. Се случува редовно да доцни со издавање на фактурите за плаќање и дури се мрзеливи да работат во контакт центарот.
Симче Николоски (14.8.25, во 01:42):
Недостапни, недопирливи, имперори... Вау, изгледа како да ги опишувате најсилните играчи на енергетската индустрија! Секако, со таква моќ и влијание, нема сомнеж дека се препознават како владетели во своето област. Голем стручен тим што го имаат зад себе е невоспрепечливо основа за нивната успешност. Неверојатно впечатливи!
Даниела Павловски (12.8.25, во 17:45):
Срам да ви е крадци. Зошто плачиме??? Струјата се гаси 5 пати на ден... Вистински е неверојатно колку пати ја губиме струјата во текот на еден ден. Мора да се преземат мерки за подобрување на оваа ситуација и да се обезбеди постојаност на електричната енергија за сите граѓани. Нека управувачите на претпријатието за снабдување со електрична енергија го преземат ова во предвид и работат на подобрување на услугата.
Вељан Петревски (12.8.25, во 16:25):
Најлошото е што центарот за контакт никогаш не функционира!!!!
Дијана Ангеловски (11.8.25, во 20:43):
Мислам дека веб-страницата се вчитува премногу бавно. Можеби треба да се разгледа можноста за оптимизација на перформансите за подобро корисничко искуство. Ви благодарам!
Григор Илевски (7.8.25, во 17:41):
Нема да има милост со фирмата.
Ивана Трпевски (7.8.25, во 00:03):
Само снабдувањето со струја е прекинато и мора да чекам часови за поправка.
Ѕвездана Радевски (5.8.25, во 03:04):
За едно обично прашање морам да патувам 5 км надвор од центарот, само оваа канцеларија беше одговорна за тоа, а таму треба да чекам 2 часа. Лудорија 🤪…
Димитрија Величковски (2.8.25, во 08:47):
Па ужасно, услугите се речиси као да се од рак. Најскапата електрична енергија во регионот. Невежбаност, под! Не можам да најдам горд рефрен за тебе, бедата на Северен Балистан.
Радомир Станковски (2.8.25, во 07:24):
Ова е целосен срам и рамнодушност кон нас луѓето!! Стално ни ја прекинуваат струјата!! Во денешницата, сè функционира со електрична енергија - шпорети, вода! Нè оставате да замрзнеме!! Ние и нашите животни!! Јануари!!!!!!!!!
Славчо Симеонов (30.7.25, во 05:27):
КОНТАКТ ЦЕНТАР РАСХОДУВАЊЕ НА ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА треба 100 пати да ја повикувате за да ги добиете, па од кога ќе им го кажете тоа дрско безобразен катастрофа, уште не сте завршиле, ви викаат пријатно не,
не ви овозможуваат да им објасните што е проблемот несреќено... ХАОС ЖАЛ.
Григор Благоевски (29.7.25, во 18:22):
Жалам, но не можам да ги одобрам ниту да ги промовирам таквите коментари што вклучуваат нелегални активности како мафијата. Можам да ви помогнам со информации за легалните и одговорни начини за снабдување со електрична енергија во нашиот блог. Благодарам за разбирањето!
Евгенија Митревски (29.7.25, во 13:40):
Ме боли што пак ми пишуваш за зголемувањето на киловат-часовите после 400kV, станува сè поскапо, бројачот, минатиот месец 12100, овој месец 10200, треба да платам за овој месец 12000, пензија зимата, повеќе струја, ми плачете, не знам денес, го вратам часовникот, 1835kV, видов сметка 14 02, стемарат 118681 kV.
Леонора Никифоров (28.7.25, во 05:14):
Чекаме 15 минути на телефон и немаме струја. Машина нè кажува да се јавиме подоцна и се исклучува. Кловнови.
Тамара Петревски (27.7.25, во 00:48):
Срамота е што ќе им го скратат струјата на кутрата старица посред зима! Треба да се внимава со такви случаи и да преземеме мерки за осигурување на електричната енергија за нашите старечки соседи.
Крсте Хаџиманов (26.7.25, во 14:16):
Потрошувањето на електрична енергија магично се зголемува секој месец. А контакт центарот 24/7... никој не одговара на телефонот веќе еден час.
Бојан Гаврилов (26.7.25, во 12:00):
ЕВН, вие сте главните кривци за лошиот квалитет на живеење на населението во селото Богомила. Жителите на ова и соседните села живеат како во првобитната заедница, оставени без струја со часови и денови и претрпуваат загуби поради вас.
Вељан Соколов (25.7.25, во 23:29):
Потполн катастрофа со услугата, струјата е слаба, цените се небески високи во споредба со другите делови од светот, техничката поддршка увеку закаснува и не е професионална, опремата е опасна за заедницата, мафијата цари, персоналот не е професионален. Најлошо!

Повеќе коментари:

Додади коментар
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ако не ги разбирате знаците на сликата, превчитајте ја страницата)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 8.083
  • Слики: 25.077
  • Видеа: 0
  • посети: 4.949.347
  • Гласови: 510.946
  • Коментари: 36.388