Општа болница „Аџибадем Систина“: Пристапност и услуги
Општа болница „Аџибадем Систина“ во Скопје нуди различни медицински услуги, но искуствата на пациентите често се контроверзни. Едно од клучните прашања е приступноста на болницата, особено за лицата со инвалидитет.
Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка
За да се олесни пристапот до болницата, е важен аспект како што е паркинг со пристап за лица со инвалидска количка. Иако болницата нуди можности за паркирање, многу пациенти споделуваат дека не е секогаш лесно да се најде слободно место, особено во периоди на зголемена посета. Ова создава дополнителен стрес за оние кои веќе имаат физички предизвици.
Влез со пристап за лица со инвалидска количка
Дополнително, влезот со пристап за лица со инвалидска количка е друг важен елемент на пристапноста. Иако постои инфраструктура за веќе споменатата група, пациентите често забележуваат недостатоци во обслугата и отсуство на вежби за примената на таквите ресурси.
Искуства на пациенти
Многу пациенти споделуваат различни искуства во болницата. Некои изразуваат задоволство од лекарската помош и професионализмот на одредени доктори, но истовремено, имајќи во предвид проблеми со комуникацијата и организацијата:
- „Закажав преглед преку call центарот и дојдов на време за терминот. По еден час чекање ме известија дека докторот заминал“, споделува еден пациент.
- Друг пациент спомнува: „Ужасно искуство, специјално дојден од странство, со термини - три пати презакажуваат, немаат никаква организација.“
Некои пациенти, сепак, потенцираат подобри аспекти на услугата, посочувајќи на поддршката од одредени доктори, што дава надеж за идните подобрувања.
Заклучок
Општа болница „Аџибадем Систина“ нуди многу можности, но потребни се подобрувања во областа на пристапноста, организацијата и разбирањето на потребите на пациентите. Искуствата варгираат, а важно е да се слушаат гласовите на пациентите за да се подобри здравствениот систем.
Ако сакате да го прилагодите било кои елементи што сметате дека не е точно односно овој портал, ве молиме да ни испратите порака и ќе го исправиме што е можно побрзо. Со задоволство ви се заблагодаруваме.
Јас сум специјалист за SEO, на блог кој говори за Општа болница можам да ја реформулирам оваа коментар со македонски акцент.
"Ужасно сум разочаран. Беа потполно свесни дека го избравме нивниот клиник за ИВФ пред 10 месеци. Освен целосно губење на драгоцено време кај возраст над 40 години и потполно неуважување на мојата медицинска документација,..."
Ристе Андонов (18.6.25, во 16:25):
За повреда на рамо, 3 месеци со 3ца различни доктори и никаков напредок, само плаќање прегледи по 4000 денари за 5 минути муабет.
Сите инсистираа на операција, јас одбив.
Престанав да одам во Систина и по 2-3 месеци рамото ми помина само од себе.
Тоа беше моето искуство.
Андријана Глигороски (14.6.25, во 11:19):
Фантастичен емпатичен пристап, убава културна средина, стален интерес кон пациентот и високо квалифициран кадар. По несреќата, испрофесионално ме оперира д-р Михаил Ивановски. Неговата стручност при операцијата беше извонредна и длабока...
Јелена Јаневски (11.6.25, во 19:46):
Сакам да споделам свое скорешно искуство за да ви помогнам да ги донесете вашите здравствени одлуки. Нашиот 1,4-годишен син го однесовме во Систина, каде што по кратко прегледување кај еден од нивните специјалисти (Оливера Лековска) беше...
Владимир Коруноски (11.6.25, во 14:42):
Тие воопшто не го почитуваат времето на пациентот. Чекав со часови за да можам да го земам моето ЦД од магнетна резонанца, поради нивното недоразбирање и конфликт меѓу работниците кои треба да ми го достават. Вистински немам појма што се случува таму!
Марија Бошковски (9.6.25, во 04:50):
Ние, туристите од Летонија, по малку време на чекање во истиот ден добивме многу квалификувана помош од убав д-окт-ор што зборува англиски за нашиот син, што има кожни болести. Г-ос-п-о-д-и-н-о!
Сара Димовски (8.6.25, во 13:55):
Услугите ше се пристојни претпоставувам, ама не даде фактурата на англиски на моја барање. Политиката на компанијата е да направи доплата од 1000 мкд (15-16 евра) за превод на фактурата - на нејзин јазик, само услугата што ти ја добив отај службен е на англиски јазик...
Диме Ангеловски (6.6.25, во 20:21):
Нема уважување и почит кон пациентите. Секогаш кога одам таму на преглед, цената се зголемува за 10%, што е неприфатливо. Не беше најавено дека цената ќе биде зголемена, а услугата станува подоцна.
Методија Ивановски (6.6.25, во 08:10):
Ова е многу скапо и комплетно бацена пари. Логично е да купите авионска карта за Турција и да одите напред-назад. Плативме 17 илјади денари за неколку тестови.
Цветан Соколов (6.6.25, во 01:35):
Најдобрите лекари на едно место, стручност и професионалност на највисоко ниво!
Станка Ламбев (3.6.25, во 14:00):
Освен еден доктор кој го видовме, останатиот персонал беше толку груб. Приемот, медицинската сестра и уште едно лице не беа сигурни за нивната позиција. Ни наплатија тест за корона кој никогаш не се случи. Подоцна дознаавме дека тие...
Лара Китановски (30.5.25, во 16:29):
Сакав само да кажам нешто, таму не е општа болница или приватна клиника, не забележуваш ли дека е приватна клиника, а не добиваш соодветна нега, штета е кога плаќаш толку многу, а персоналот за нега е многу лош и непрофесионален и агресивен...
Даниела Жуберовски (27.5.25, во 20:44):
Целосно неодговорни и непрофесионални!
Лекарката наша прво извршува преглед и ја закажува операцијата на пациентката за една недела подоцна, иако првично на пациентката и беше речено дека операцијата би се закажала ден по првиот преглед. Значи, мора да дојде уште еднаш специјално во Скопје, а таа имаше обезбедено место за ноќевање во Скопје, за да се оперира наредниот ден.
Потоа следната недела пациентката, која е од град 150 км оддалечен од Скопје, повторно зема цела недела одмор и со такси доаѓа во Скопје, но по повторен преглед од неколку лекари и кажуваат дека не може да се оперира во моментот, туку евентуално дури после повеќе месеци.
Ниту извинување, ниту објаснување како прво и беше речено дека ќе има операција па после не може да има операција!
Парите на пациентите не растат на дрвја, засрамете се!
Благоја Спасов (25.5.25, во 16:22):
Сосем разочаран сум од трендот во педијатријата. Бевме со бебето од 5 и пол месеци и имаше висока температура, мислејќи дека е коронавирус. Докторката се исплаши и едвај го прегледа само со стетоскоп. По 5 минути неодговорен преглед, сакав да го испитам бебето...
Благоја Ристовски (24.5.25, во 13:36):
Ова не е приватна болница.
Прво, цената беше различна од она што ми рекоа по телефон.
Иако имав закажано, сепак чекав најмалку 45 минути.
Борис Митревски (24.5.25, во 11:16):
Прекрасно особолство кое е премногу љубезно, културно и кое направи мојот престој во болницата да се чувствувам подобро, големи ♥️ на сите вас! Голема благодарност до лекарите во гинекологијата д-р Корнелија 🌹♥️ и д-р Младен ♥️ кои ме спасија од…
Јордан Китановски (24.5.25, во 06:35):
Ако треба да бидете примени во Хитна помош, тие почнуваат да играат игри со вас за да ви извлечат што е можно повеќе пари. Прво како роднина на пациентот не можеш да најдеш никаков лекар додека ја чекаш драгата во Хитна помош, повеќе од 7 часа за да...
Даниела Ангеловски (23.5.25, во 17:31):
Ако поради некоја причина одите во оваа болница и немате пари по волја... крај на бегството! Вољно понудување.
Кирил Ставревски (22.5.25, во 06:00):
Машина за пари. Тие не те гледаат како човечко суштество, ниту се грижат за тебе како едно, тие те игнорираат веднаш штом ќе извадат пари од тебе. Ќе ви се наплаќаат дополнителни такси за секаков вид „Екстра“ услуга (едвај услуга) додека…
Благоје Узунов (22.5.25, во 02:39):
Најлошото искуство со д-р Љирим Демири.
Го видов скенирањето со магнетна резонанца, но инсистирав да направи рачно...