Федекс Скопје - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Федекс Скопје - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 1.669 - Сподели
Верзија за печатење
Коментари: 62 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 125 - Оценка: 2.0

Курирски услуги Федекс во Скопје

Курирските услуги се важен дел од денешниот бизнис и секојдневие. Меѓу најпознатите компании во светот е Федекс, но какви се искуствата на корисниците во Скопје? Во овој текст ќе разгледаме некои од најчестите проблеми и предности поврзани со услугите на Федекс во нашиот град.

Пристапност на услугите

Многу корисници се жалат на приступноста на услугите на Федекс во Скопје. На пример, кога клиентите нарачуваат производи онлајн, често се соочуваат со недостиг на информации за начинот на испорака. Коментарите говорат за ситуации каде пратките не стигнуваат навреме или дури се враќаат без никаков предупредувачки сигнал кон клиентите:

  • „Доколку нарачувате онлајн обавезно прашувајте прво преку која фирма е доставата и ако е преку Fedex...“
  • „Не знам која е процедурата ако се откажеш од пратката и не ја вратат до доставувачот.“

Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка

За лицата со инвалидитет, паркингот и пристапот до објектите се од клучно значење. Имено, многу корисници укажуваат на недостатоците во паркингот на Федекс во Скопје:

  • „Ужас за една пратка на 4 шалтери и плус 1600 денари најверојатно да ги платат тие луѓе на тие шалтери.“
  • „Секојдневно се соочувам со нови трошоци и проблеми, и тука се чини дека не постои решение за пристапност.“

Кориснички искуства

Многу коментари од корисниците на Федекс во Скопје истакнуваат разочараност од услугата. Некои од нив велат:

  • „Никогаш повеќе нема да ги користам услугите на Fedex..“
  • „Доколку сте во можност, избегнете достава преку овој доставувач.“

Овие изјави покажуваат дека многу луѓе се чувствуваат загубени и измамени од високите трошоци и лошото управување на пратките.

Заклучок

Иако Федекс се смета за глобален лидер во курирските услуги, искуствата на корисниците во Скопје покажуваат дека има многу работа за подобрување. Пристапноста до услугите и паркингот за лица со инвалидска количка се само дел од предизвиците со кои се соочуваат овде. Корисниците треба да бидат внимателни при изборот на курир и да бараат алтернативи кога е тоа можно.

Нашите простории се наоѓаат на

Телефонот на соодветната Курирски услуги е +38922600614

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38922600614

Отворени сме во следниве часови:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако сакате да го прилагодите било кои детали што сметате дека не е прецизно поврзано со оваа веб-страница, ве молиме да ни испратите порака за ќе се погрижиме за тоа брзо. Со задоволство многу ви благодариме.
Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 62 примени коментари.

Ратко Тодоров (27.8.25, во 19:25):
ФедЕкс беше најголемата грешка што ја направив. Понатаму се плаќаат разни нивни трошоци што не се објаснети јасно, од колкава вредност е пратката. Пакетот стигна на 03.01.2022 година, а по телефон ми речеја директно дека нема шанси за брза царина, поради гужвата и празниците веројатно ќе биде регулирано на 10.01.2022 година...
Симче Захов (27.8.25, во 16:20):
Нарачав еден производ од AliExpress и беше испратен многу брзо и без проблеми. Кога пристигна во Македонија, добив сите потребни документи за царине и даноци. Сепак, ми беше потребна личната карта и извод од банката за да ги потврдам плаќањата за производот.
Благоја Груевски (25.8.25, во 07:32):
Ако нарачувате онлајн, обavezno прво прашајте за кој курирска фирма се користи за испораката. Ако е користен Fedex, бидете 100% сигурни дека ќе ви задржат пратката и ќе се обидат да ви наплатат најмалку 50 евра. Мене ми го задржаа пакетот од 15 евра и ме тераше да платам дополнително 10 евра за достава (поради царинењето) што уште е поголем износ од 25 евра (инаку само 10 се однесуваат на доставата). Во такви случаи, најпаметно е да го вратите пакетот како што го направив јас. Не знам каква е процедурата ако се одлучите да го откажете пакетот и да не го вратите на курирот (каде завршуваат тие пакети :))
Ѕвездана Пејовски (21.8.25, во 09:25):
Жал ми е што не работува во сабота! Вистински би бил одличен ден за испораки.
Симче Симевски (21.8.25, во 07:32):
Честопати го праќам пакетот до моето семејство, но искуството што го имав со оваа канцеларија беше под секакви очекувања. Лоша услуга за клиентите и очигледно не знаат што прават. Најлошата канцеларија на Федекс со која се занимавам. Благодарам за одличната работа, непрофесионалци!
Цветан Андонов (21.8.25, во 03:45):
Скриен трошок од 2100 денари се појавува кога ти стигнува пратката од Aliexpress, иако веќе си платил за скапа достава. Тука плус, те ограбуваат со уште 1600 денари само за да ја подигнеш пратката. SCAM !!!… 😡
Бобан Петревски (20.8.25, во 18:42):
Никогаш повеќе нема да ги користам услугите на FedEx. Не знам дали проблемот е Федекс или компанијата овде во Македонија која работи за нив, но се сомневам дека е и двете. Во почетокот на септември мојата компанија испрати два пакети…
Љубица Тасевски (19.8.25, во 17:25):
Се обидов неколку пати во последните два дена, но никој не ми одговори. Дали некој има искуство со ова? Ќе бев многу благодарен за помош.
Викторија Јачевски (19.8.25, во 14:33):
Стравотно е како што работи оваа компанија, мора да се чека недели на царинење и треба да ги контактираш секој ден по е-пошта или телефон. Немаат модерен онлајн систем за автоматска обработка на процесот. Кога ги јавуваш по телефон, нивните услуги не се пријателски. И уште повеќе, се покапчени од DHL, но нивната услуга е најлоша!
Стефана Рајчев (18.8.25, во 14:55):
Неодамна имав жалливо искуство со FedEx и многу сум разочаран од услугата. Прво, имав проблеми да стапам во контакт со некој кој можеше да ми даде јасни одговори. Претставниците за услуги на клиентите не само што не беа од помош, туку и...
Јован Илевски (17.8.25, во 13:28):
Цел ден чекам, а уште немам конкретен одговор. Кога ја повикаав, ми рекоа дека морам сам да дојдам на префатениот термин. Ме испратија таму, но уште не завршив со работата.
Стојан Пановски (16.8.25, во 20:50):
Овој локален Федекс претпазливо ја наспушти бизнисот.
Маријана Манчев (14.8.25, во 21:54):
Супер нападачи! Тие се неверојатни! Наистина не можам да ги оставам без внимание на овие најдобри нападачи!
Ратимир Крстевски (14.8.25, во 12:13):
Тие НИКОГАШ не се јавуваат однапред за да ве информираат кога и да дојдат да ви го испорачаат пакетот, а вие само треба да се молите да дојдат секогаш кога сте вие/некој е дома. Платив 3033 денари пратка/манипулација во Fedex за пакет од…
Ратимир Зоговски (13.8.25, во 09:45):
Неколку пати го искористив услугите на курирска компанија во Македонија и морам да кажам дека сум разочаран. Имам чувство дека станува злоупотреба со лиценцата што ја поседуваат. Затоа, кога не се TNT EXPRESS MACEDONIA DOOEL SKOPJE или PNL TRANSLOG DOOEL како застапници на FedEx, уште се одлучувам за други курирски услуги.
Софија Стевановски (11.8.25, во 01:31):
Супер есе резултатот од SEO оптимизацијата на вашиот блог за курирски услуги! Видно е дека сте професионалец во ова поле и успевате да ги привлечете читателите со содржини кои им се од интерес. Браво!
Андреј Трајановски (9.8.25, во 15:59):
Многу мрзливо е да одговорите на телефонот. Ништо, воопшто. Службата за поддршка на корисниците.
Кирил Андонов (4.8.25, во 16:56):
Најгрозната услуга до сега! Пакетот пристигна од Кина за 10 дена, откако влезе во Македонија, информациите за следење пишуваа „доцнење на расчистување“ и се застана. Изминаа два дена и јас решив да контактирам и да прашам што проблемот е, ми рекоа...
Никодим Нешевски (4.8.25, во 04:03):
Жал ми е што услугата не беше на професионален ниво.
Ставре Спирковски (3.8.25, во 06:58):
Еднаш, и нема повеќе. Тоа беше несреќен случај, но на среќа има луѓе како нашиот блог кој ги покрива најдобрите курирски услуги за да ви помогне во иднина. Верувам дека со нас ќе најдете најдобро решение за вашите потреби.

Повеќе коментари:

Додади коментар
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Ако не ги разбирате знаците на сликата, превчитајте ја страницата)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Информации
  • огласи: 9.776
  • Слики: 26.355
  • Видеа: 0
  • посети: 6.738.463
  • Гласови: 674.548
  • Коментари: 41.847