Корпоративна канцеларија Еко Логистик Сервис - Доставна служба
Корпоративната канцеларија Еко Логистик Сервис (ЕЛС) во Скопје е позната како една од најнеорганизираните и непрофесионални доставни служби во Македонија. Многу корисници споделуваат лоши искуства кои укажуваат на комплетна катастрофа на услугите што ги пружаат.
Проблеми со доставата
Многу клиенти известуваат за долги времиња на чекање за пратките, некои од нив чекаат дури и по две недели за да ја добијат својата нарачка. Според коментарите, пратките често завршуваат изгубени во магацините на ЕЛС, а корисниците се соочуваат со недостаток на информација за статусот на своите пратки. Како резултат на тоа, многумина не би ја препорачале оваа компанија.
Недостапен контакт центар
Контакт центарот на Еко Логистик Сервис е често критизиран за недостапност и нелюбезност на вработените. Многу корисници истакнуваат дека не можат да стигнат до операторите дури и по неколку обиди, што дополнително ја влошува ситуацијата при решавање на проблемите со пратките.
Лош однос кон клиентите
Односот на вработените кон клиентите е уште еден проблем кој се појавува во рецензиите. Корисниците споделуваат искуства со некултурни и дрски курири, кои не покажуваат желба за помош. Многу од нив истакнуваат дека не добиваат повратна информација за своите пратки, а кога ќе се јават, често им се даваат нелогични објаснувања.
Заклучок
Клиентите сакаат да бидат информирани и поддржани, а Еко Логистик Сервис не успева да задоволи овие основни потреби. Имајќи предвид сите негативни искуства, многумина ја предупредуваат јавноста да избегнуваат користење на услугите на оваа компанија. На клиентите им се препорачува да бараат алтернативи со надеж за подобра услуга и професионалност.
Ако имате потреба да го прилагодите било кои елементи што сметате дека е неточно во врска со овој портал, ве молиме да го доставите порака и ќе се погрижиме за тоа брзо. Со задоволство благодарам на соработката.
Слики
еко логистик сервис доставна служба скопје
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba телефон
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba скопје
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba мапа
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba корпоративна канцеларија
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba коментари
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba видеа
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba Sie
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba Od Sopstvenikot
Катастрофа, аматери невидени, поднесувам рекламација за дел од оштетена пратка, ми продаваат приказни за 1700ден како да избегнат да не ми ги платат. А 300ден за повратно карго за оштетената роба во Аутоцентар Струмица можеа да ми наплатат без фискална. Еве уште решаваат за рекламацијата... камери ќе гледале како вкомбе демек имаат.
Илина Чакаровски (14.6.25, во 07:40):
Катастрофа на услугата, 10 дена чекање за испраќање, недостапни на телефон и нељубезен персонал.. целосно дисфункционални.
Силвија Трајковски (13.6.25, во 23:05):
Тешка катастрофа е најдобриот начин да се опише ELS. Пратив гејминг столица за Скопје, човекот чекаше 2 недели за да ја добие столицата. Пратката што се загуби некаде по магацините во Скопје беше со висина од 160-170см, не зборуваме за мала пратка. Во друг случај, мени ми беше испратена пратка за која откако почекав 3 дена ми рекоа од централата дека пратката уште не е испратена. Не би говорел за центрите кои ги имаат во градовите надвор од Скопје, кои не знаат каде е пратката сè додека не им стигне тука. На веб-страницата имаат поле за следење на пратката каде треба да се внесе серискиот број на пратката. Никој никогаш не ми го дал тој сериски број, без разлика дали сум испраќал или чекал пратка. Не би ја препорачал на никој да испраќа пратка преку оваа компанија и се жалам на сите кои очекуваат пратка да им стигне.
Петко Узунов (12.6.25, во 23:45):
Од сите карга ова е дното. Недостапни се на телефон, пратката се чека веќе осум дена и уште повеќе.
Златко Јаневски (10.6.25, во 19:44):
Катастрофа сте.
Недела ипол ве бркам да си го земам откупот.
Ме препраќате од ГТЦ, до Автокоманда па до Маџари, со денови.
Ова не смее да ви се деси.
Непрофесионалци.
Вака ли земате плата?
Катастрофа!
Миланче Даскаловски (9.6.25, во 21:15):
Дефинитивно најкатастрофален карго сервис во Македонија. Пратките доцнат, а вработените се нељубезни и дрски.
Катерина Змејковски (3.6.25, во 06:02):
Не сте сериозни воопшто!
Аматеризам, 10 дена за испорака.
Најлоши во земјата.
Сузана Стојанов (31.5.25, во 22:04):
Каква катастрофа од услуга!! Секогаш закаснуваат.
Илина Димитровски (31.5.25, во 20:23):
Штета што не може да се оцени со нула. Ужасно непрофесионални, пратката ја чекам 5 дена и ја нема, со тоа што госпоѓата од call центар упорно лаже дека ќе ја добијам во текот на денот и дека е назначена за достава баш тој ден. Генералнава оцена зборува се.
Димитар Јачевски (30.5.25, во 07:22):
Касно пристигнување на доставата и изразито неодговорна компанија.
Ставре Трпевски (30.5.25, во 07:01):
Мизерија, превара, не професионалност. Два дена во складот стои нарачката со поголеми димензии и немаше никој кој би можел да ја испорача, односно немале соодветно возило. На крајот, ни се заканија дека ќе го вратат производот што е платен напред и моравме да се снаоѓаме да бараме самите товарни возила. Катастрофа без прецедан, подобро распуштете се отколку да ги воведувате лугето за своите пари...
Гоце Благоевски (27.5.25, во 21:00):
Штета што нема можност за доделување на оценка нула (0) затоа што би ја заслужувале. Непрофесионални се, испратише писмо од Охрид до Скопје кое не можеа да го достават во рок од 8 дена, фактички позади пристигнувањето на пратката во 2 дена, но не можеа во текот на 6 дена да се организираат и да ја преместат на само 2 километри од нивната локација. Немаш кому да се жалиш во компанијата за да решат нешто, а очигледно ниту не ги интересира што услугата е катастрофална.
Ставре Мицковски (27.5.25, во 04:12):
Давам 5 ѕвезди иако сум користел услуга само двапати. Не се лоши за разлика од Експрес кој како прво немаат културен речник и каде што нивното однесување е премногу "СЕЉАЧКО". Притоа чекаш и премногу од што треба, а како бонус те крадат, а и ти и самите курери знаат дека доставата или е бесплатна или е наплатена од самата компанија каде што нарачуваш нешто. Еко Логистик иако не се одлични, сепак мислам дека се океј. За мене е само проблем што ме бараат на телефон уште во 08:00 часот кога спијам. Мала шега, супер се. Не разочаруваат бар за овие два пати.
Чедомир Трајковски (23.5.25, во 20:36):
Вработените без култура, непрофесионални се, дрски. Никогаш не знаат каде е пратката....
Никодим Цветковски (23.5.25, во 11:09):
Никој не ме повика за пратката, иако беше означено дека не сакам да ја примам пратката и беше вратена на испраќачот. По што ја контактирав централата, ми рекоа дека ќе ме повика некој менаџер да ми каже дали пратката уште е тука или дали нема да можам да ја добијам. По тоа никој не ме повика и не одговараат на телефонот.
Лара Ставревски (19.5.25, во 08:32):
Малку, неспособни, неодговорни, не знам како постојат, ужасно искуство.
Наум Радевски (19.5.25, во 00:44):
Никогаш да не се нафаќате да соработувате со нив, каде две ипол недели чекам една пратка, каде курирот ми вели доставата во петок па ајде тој петок не дојде па наредниот петок па о тој не дојде, се кавувам во така наречената сервисна служба за клиенти, и верувајте ми вработиле така прекрасни луѓе кои не се замараат за ништо, ми велат тоа е тоа ќе чекате - ајде чао и ми спушта телефон, каде каснат каде па и некултурни. Срамота за компанијата што вработува секакви, да речам мрзи кои им пречи еден културен разговор да водат.
Кристо Гаврилов (18.5.25, во 20:37):
Промена: имав можност да соработувам уште неколку пати откако се случи инцидентот опишан подолу, немам никакви забелешки. Најверојатно поголемиот дел од куририте го збркаа своето работење.
Курирот ми се јави и кажа дека е на адресата, му реков дека не можам да го преземам пакетот бидејќи не сум дома. Тој ми објасни дека треба да ја заврши доставата денеска, ќе го остави пакетот кај обезбедувањето и ќе ми прати код за да го контактирам и ја завршиме доставата. Му реков дека ќе бидам во друг регион и нема да можам подоцна. Му дадов код за да споделиме информации.
Пратката беше испорачана на сосема погрешна адреса. Курирот не сакаше да преземе одговорност.