Корпоративна канцеларија Еко Логистик Сервис - Доставна служба
Корпоративната канцеларија Еко Логистик Сервис (ЕЛС) во Скопје е позната како една од најнеорганизираните и непрофесионални доставни служби во Македонија. Многу корисници споделуваат лоши искуства кои укажуваат на комплетна катастрофа на услугите што ги пружаат.
Проблеми со доставата
Многу клиенти известуваат за долги времиња на чекање за пратките, некои од нив чекаат дури и по две недели за да ја добијат својата нарачка. Според коментарите, пратките често завршуваат изгубени во магацините на ЕЛС, а корисниците се соочуваат со недостаток на информација за статусот на своите пратки. Како резултат на тоа, многумина не би ја препорачале оваа компанија.
Недостапен контакт центар
Контакт центарот на Еко Логистик Сервис е често критизиран за недостапност и нелюбезност на вработените. Многу корисници истакнуваат дека не можат да стигнат до операторите дури и по неколку обиди, што дополнително ја влошува ситуацијата при решавање на проблемите со пратките.
Лош однос кон клиентите
Односот на вработените кон клиентите е уште еден проблем кој се појавува во рецензиите. Корисниците споделуваат искуства со некултурни и дрски курири, кои не покажуваат желба за помош. Многу од нив истакнуваат дека не добиваат повратна информација за своите пратки, а кога ќе се јават, често им се даваат нелогични објаснувања.
Заклучок
Клиентите сакаат да бидат информирани и поддржани, а Еко Логистик Сервис не успева да задоволи овие основни потреби. Имајќи предвид сите негативни искуства, многумина ја предупредуваат јавноста да избегнуваат користење на услугите на оваа компанија. На клиентите им се препорачува да бараат алтернативи со надеж за подобра услуга и професионалност.
Ако имате потреба да го прилагодите било кои елементи што сметате дека е неточно во врска со овој портал, ве молиме да го доставите порака и ќе се погрижиме за тоа брзо. Со задоволство благодарам на соработката.
Слики
еко логистик сервис доставна служба скопје
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba телефон
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba скопје
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba мапа
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba корпоративна канцеларија
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba коментари
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba видеа
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba Sie
Eko Logistik Servis Dostavna Sluzhba Od Sopstvenikot
Ефикасни и природно брзи! Ура! Не ми е јасно зошто луѓето оставаат лоши оценки кога во споредба со македонската пошта овој сервис е ОДЛИЧЕН!
Ирина Јованов (26.7.25, во 00:18):
Забавени испратени, не се во контакт со контакт-центарот. Customer experience 0
Христијан Здравковски (25.7.25, во 04:03):
Приказно најлошата компанија. Сите останати во Македонија се одлични, но овие се страшно недисциплинирани, неодговорни, арогантни. Не одговараат на телефон. Касно испорачуваат нарачки, лажат, доставувачите не сакаат да дојдат до дома и слично, не те контактираат пред да испорачаат итн. Сите мои пријатели имаат исто искуство со Еко Логистик во сите градови. Во спротивно на другите компании, не знам како сè уште има лиценца за работа.
Милан Тасевски (22.7.25, во 18:57):
Вие сте најлошиот пример за професионализам.
Страхил Божиновски (19.7.25, во 16:12):
Едно големо нула од претпријатие!
Глигор Наумов (18.7.25, во 14:59):
Можеби беше најдобро да ставам нула, нула.
Добривоје Бошковски (15.7.25, во 16:44):
Доставувачот во регионот Тафталиџе е страв од некултурно и некултурно!
Тој се јавува кога доаѓа на вашата адреса, бара моментално да се појавите и никогаш нема пари за враќање и се препира! Ако не обрнете внимание на овие работи, никој повеќе нема да ви праќа или ќе ја зема вашата пратка!
Јасмин Тасевски (13.7.25, во 17:58):
Ужасен однос со клиентите, недостапност, неорганизираност. Жаллив однос со клиентите, недостапност, незаорганизираност.
Јасмин Ѓуровски (13.7.25, во 12:17):
Лоша услуга, секогаш пратката треба да се зема од база во Кичево, во спротивно се чека со денови за достава.
Бранкица Зоговски (10.7.25, во 11:12):
Катастрофа, телефонски викат дека испратката ќе биде испорачана на адресата за утре, а потоа кажуваат дека ја доставиле во складот... Брза пошта што се чекаше една седмица... Срамота!
Елена Лазаревски (9.7.25, во 01:41):
Најлошото искуство досега! Секоја нарачка од Зара каснеше по мининум 7 дена и при секое јавување, ме убедуваа дека ќе ја пратат наредниот ден и така две недели за на крај пакетот да ми биде вратен назад во Зара без никакво објаснување. Тотално непрофесионални и некомпетентни! И покрај тоа што се плаќа достава, кажуваат ако сакате да си ги подигнете работите од магацин.
Симеон Златковски (8.7.25, во 20:43):
Стравотно искуство. Немаат капацитет или знаење да планираат професионално спроведена логистичка операција. Иако целите, цели, мисиите, искуствата, за нас, и другите делови од веб-страницата на ELS наведуваат поинаку (дека се способни, посветени, многу задоволни клиенти, испорака во рок од 1 ден било каде во Македонија), но претпоставувам дека тоа е само пропаганда. Не знаат кога ќе достават пратките (ни денот). Го одложија мојот товар неколку пати и на крајот кога кажаа дека ќе достават, не знаеја точно во кој час од денот. Приоритизираа други пратки, иако им беше речено дека мојата треба да биде приоритет денеска (првата за денот) поради тоа што таа беше веќе одложена неколку пати. Во еден момент ми рекоа дека можам да го подигнам товарот од нивниот склад. Товарот беа растенија, кои можат да загинат ако се чуваат во неподходни услови подолго време. ELS воопшто не мислеше за тоа што треба да достави растенија поскоро од крилца на пример. Покрај тоа, ELS не беа достапни, нивните курири не можеа да се достигнат преку телефон или СМС. Не ги интересираше дека специфично ги договоривме да дојдат во одреден ден, бидејќи морав да договорам некој да ги прими работите и некој да ги посади растенијата. Овие луѓе не висат на закачалка, па ELS може да ги повика кога посака. Сите имаат други обврски кои се посериозни од чекање денови да одлучи ELS кога ќе пристигне, и никој од нив не е видовит да види кога ELS сака да пристигне без барем обична учтивост и професионална обврска да обезбедува точни и прецизни информации. Никогаш повеќе нема да го користам овој сервис. Измалтретираа неколку луѓе кои требаше да си ги планираат и преорганизираат обврските, како и ја патија репутацијата на местото каде што ги купив растенијата.
Трпе Змејковски (6.7.25, во 13:56):
Секогаш на време каде и да треба.
Среќа дека сите пошти се вакви 👍👍👍👌👌👌...
Ѓуро Нацевски (6.7.25, во 10:17):
Спори, неукусни и не може да ги добиеш со денови на телефон. Катастрофа!
Мартина Божиновски (3.7.25, во 22:08):
Катастрофална услуга!!! Горе од катастрофално, не можам дорам направам!
Маријана Китановски (30.6.25, во 19:49):
Пратете пакет и сеќавајте се како го фрливте во реката Вардар. Можеби ќе изработите голема количина на нервоза ако се обидете да го претражувате и барате рефундација, но топло не ви ја препорачувам бидејќи нема да имате резултат.
Чедомир Спасов (30.6.25, во 18:45):
Морам да напишам колку се лоши. Имам нарачка од Али Експрес од јануари што дојде. Курирот ми ѕвонеше со спам број за да ми каже дека е на погрешна адреса. Пратив мејл, никој не одговара. Ѕвонев на телефон и автоматската секретарка ме упати на грешка. Претпоставувам дека никој не може да биде толку лош освен ако не станува збор за ИЗМАМНИЦИ. При Али Експрес пријавија дека никој не го примила пакетот и не може да се врати парите. Стравотно!
Григор Тодевски (29.6.25, во 05:10):
Определено најнедоделителните испорачувачи кои имаат отворено 100 магацини каде не знаеш кој пие или кој плаќа, ако сакаш да ти пропадне онлајн бизнисот тогаш соработувај со EЛC, ниту еден дел од компанијата не функционира како што треба.
Христијан Стевановски (29.6.25, во 01:51):
Закаснување од две недели со испораката, имам направено 15 повици кон нив во врска со една пратка и лажат дека ќе се јават кога ќе ги известам за проблемот. Конкретно зборувајќи со Силвана и потоа со Мајда, вработени во ЕЛС. Пратката уште не е доставена и нема одговор од нивна страна. Ја споделувам јавно ова бидејќи фирмата е без одговор и нема контрола, ПРЕД СЕ ПРЕВАРАНТСКА. Пазете што праќате преку нив. Јас веднаш ќе се обратам кај пазарната инспекција.
Верица Лупески (26.6.25, во 01:45):
Многу лоша, вистински никаква услуга, не-професионална, некомуникативна, лошо искуство, не знам зошто воопшто постои каргово?