Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје

Продавници и услуги во Северна Македонија

Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје

Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје

Објавено на: - Прегледи: 7.660 - Сподели
Верзија за печатење - PDF верзија
Коментари: 58 - направи кликнете тука за да прегледате или да оставите коментар
Гласови: 830 - Оценка: 3.9

Општа болница „Аџибадем Систина“: Пристапност и услуги

Општа болница „Аџибадем Систина“ во Скопје нуди различни медицински услуги, но искуствата на пациентите често се контроверзни. Едно од клучните прашања е приступноста на болницата, особено за лицата со инвалидитет.

Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка

За да се олесни пристапот до болницата, е важен аспект како што е паркинг со пристап за лица со инвалидска количка. Иако болницата нуди можности за паркирање, многу пациенти споделуваат дека не е секогаш лесно да се најде слободно место, особено во периоди на зголемена посета. Ова создава дополнителен стрес за оние кои веќе имаат физички предизвици.

Влез со пристап за лица со инвалидска количка

Дополнително, влезот со пристап за лица со инвалидска количка е друг важен елемент на пристапноста. Иако постои инфраструктура за веќе споменатата група, пациентите често забележуваат недостатоци во обслугата и отсуство на вежби за примената на таквите ресурси.

Искуства на пациенти

Многу пациенти споделуваат различни искуства во болницата. Некои изразуваат задоволство од лекарската помош и професионализмот на одредени доктори, но истовремено, имајќи во предвид проблеми со комуникацијата и организацијата: - „Закажав преглед преку call центарот и дојдов на време за терминот. По еден час чекање ме известија дека докторот заминал“, споделува еден пациент. - Друг пациент спомнува: „Ужасно искуство, специјално дојден од странство, со термини - три пати презакажуваат, немаат никаква организација.“ Некои пациенти, сепак, потенцираат подобри аспекти на услугата, посочувајќи на поддршката од одредени доктори, што дава надеж за идните подобрувања.

Заклучок

Општа болница „Аџибадем Систина“ нуди многу можности, но потребни се подобрувања во областа на пристапноста, организацијата и разбирањето на потребите на пациентите. Искуствата варгираат, а важно е да се слушаат гласовите на пациентите за да се подобри здравствениот систем.

Нашиот бизнис се наоѓа на

Контактниот телефон на соодветната Општа болница е +38923099500

И ако сакате да испратите WhatsApp порака, можете да го направите на +38923099500

мапа на Болница „Аџибадем Систина“ Општа болница, Болница во Скопје

Отвораме според следниот распоред:

Ден Работно време
Понеделник
Вторник
Среда
Четврток
Петок
Сабота
Недела

Веб-страницата е

Ако сакате да го прилагодите било кои елементи што сметате дека не е точно односно овој портал, ве молиме да ни испратите порака и ќе го исправиме што е можно побрзо. Со задоволство ви се заблагодаруваме.

Слики

Видеа:
Болница „Аџибадем Систина“ - Скопје
Препорачајте ја оваа содржина:
Коментари:

Прикажување од 1 до 20 од 58 примени коментари.

Станко Змејковски (2.7.25, во 07:20):
Нема никакви мерки за Ковид, ниту се мери температурата на влез, ниту има некој ред.
Бранкица Ламбев (2.7.25, во 00:03):
Необразовано и скапо. Го имав закажано за 8:30. Без никакво објаснување, морав да чекам 2 часа додека не ме примат. Нема почит. Лекарите немаат интерес да помогнат - закажете „термин“ и испишете сметка за 15 минути на лекар.
Десислава Богоевски (1.7.25, во 03:06):
Сè уште не можам да поверувам дека вака може да биде во приватна болница. По изведената стоматолошка интервенција под општа анестезија имавме проблеми кои можат да се поврзани со самата анестезија. Не сакаа да ми кажат која анестезија е користена, иако се работи за дете, а таа информација би била од голема важност при одлучување кој вид на анестезија да се користи во следната интервенција. По еден месец падна пломбата на преден заб, но и за тоа стоматологот имаше изговор, дека не можел да знае што има под пломбата. Некомпетентност и игнорантски однос.
Радомир Здравковски (1.7.25, во 00:51):
Најдоброто место за посета доколку имате медицински проблеми. Сите, од рецепционерите до медицинските сестри и лекарите, се извонредни. Тие ве слушаат и тесно соработуваат со вас за да развијат план за третман кој ќе ги задоволи вашите индивидуални потреби. Грижата што се обезбедува таму е исклучителна.
Станка Тодевски (30.6.25, во 01:04):
Ова се вистински преваранти од висока класа. Цени до небо, персонал одвратен арогантен, доктори исто. Оносот цена-Квалитет е Нула не еден како по сум пишал. Ама коа имаме уништен здрвствен систем од криминалци и ајдуци на власт па мора да одеме барем во хигиенски услови да се бориме за здравје тоа ти е…
Јована Пановски (28.6.25, во 13:13):
Се вратив од бродска компанија со дискушернија со големи бои кои ги имам и сеусте поле 4 години. д-р Аница и др. Не ми кажа колку е лошо и дека немам рефлекс на десната нога, а после 5 прегледи се предомисли за 180 степени. Ова беше поткуп…
Силвија Спирковски (28.6.25, во 04:38):
Најлошотово искуство до сега! Дури и ако имате закажано 1 седмица и се појавите на време, пак треба да почекате 2-3 часа за да посетите лекар...
Силвија Змејковски (28.6.25, во 04:33):
Дојдов во Аџибадем Систина за прв пат. Сè беше многу лесно, а болницата беше многу чиста. Целиот персонал беше пријателски и корисен. Сакам особено да се заблагодарам за грижата на д-р Даниела Симоновска. Цените беа сосема нормални за специјална болница.
Ѓоко Крстевски (27.6.25, во 11:58):
Како опција при јавување ке ни се нуди на албански јазик. Но, за секој термин кога ке ни треба со притискање на бројот 2, односно за албанскиот јазик, не сме известени. Катастрофално. . .
Чедомир Наумов (25.6.25, во 04:41):
Сакам да ве известам на многу арогантно, невоспитано, дрзко понашање од страна на извесна Јилијана Крстевска од ургентен центар на пулт-пријавница (за зимање на Корона резултати. Вашата вработена додека си пишуваше приватни пораки на телефонот во 22:40 на 12.06.2021 ми рече со дрзко понашање да почекам да заврши. Во тој момент дојде итен пациент и возачот на брзата помош куктурно си праша како да излеле од болница, дали треба картица дали треба да се плати нешто. Вашата вработена му одговори и го праша дали има очи да види дека има рампа со многу дрзко понашање! Ги викна сите од обезбедување со цел да се правда дека јас и возачот не ја оставаме да работи и дека ја малтретираме. Сакам и барам најстога казна за вашата вработена - отказ! Доколку не биде превземен овој чекор целата случка има да ја напишам на вашата официјална страна и како коментар за самиот google. Секако другите портали и одговорни во Болницата има да бидат известени. Отказ!
Радомир Јачевски (24.6.25, во 18:34):
Одам прв пат со закажан термин за консултации во 12:00. Се најавувам на шалтер и отварам бројче. Чекам до 12:45 пред амбуланта. Се враќам на шалтер и ме известуваат дека не сум најавен со изговор дека "колешката заборавила да ве најави кај докторот". Чекам уште 30 минути, нема никој. Срамота!
Столе Бошковски (23.6.25, во 20:10):
Систината е фабрика за пари. Синоќа однесовме 4 години дете во детско, д-рката не забележа дека има гнојна ангина и не му пропиша соодветна терапија, а наплати 3850.00 денари. Утринава завршивме во детската болница Козле со CRP 80 каде доби соодветна терапија.
Мирјана Јаневски (21.6.25, во 02:00):
Супер сервис, најдобрите лекари!
Вања Младеновски (20.6.25, во 05:40):
Хигиената е на високо ниво и персоналот е многу љубезен, немам зборови. Го поминавме викендот со дете од 2 години, кое имаше висока температура и гнојна ангина. Целиот викенд никој не се обрнуваше кон нас и добивме само една доза антибиотик, а додека завршеше викендот лекарот рече да пробаме со уште две дози антибиотик откако гнојот ќе исчезне и детето ќе има само црвено грло. Односот кон пациентот беше многу несериозен во споредба со цената која ја плаќаме.
Тодор Угриновски (19.6.25, во 22:18):
Посетата на д-р Александар Лазаревски вчера, детска ОРЛ, беше кошмарна. Не само што го направи погрешен преглед на моето дете, што предизвика плач од страв, туку одговори со крајно презир и ароганција. Наместо да покаже...
Силвија Велковски (19.6.25, во 13:14):
Јас сум специјалист за SEO, на блог кој говори за Општа болница можам да ја реформулирам оваа коментар со македонски акцент.

"Ужасно сум разочаран. Беа потполно свесни дека го избравме нивниот клиник за ИВФ пред 10 месеци. Освен целосно губење на драгоцено време кај возраст над 40 години и потполно неуважување на мојата медицинска документација,..."
Ристе Андонов (18.6.25, во 16:25):
За повреда на рамо, 3 месеци со 3ца различни доктори и никаков напредок, само плаќање прегледи по 4000 денари за 5 минути муабет.

Сите инсистираа на операција, јас одбив.
Престанав да одам во Систина и по 2-3 месеци рамото ми помина само од себе.

Тоа беше моето искуство.
Андријана Глигороски (14.6.25, во 11:19):
Фантастичен емпатичен пристап, убава културна средина, стален интерес кон пациентот и високо квалифициран кадар. По несреќата, испрофесионално ме оперира д-р Михаил Ивановски. Неговата стручност при операцијата беше извонредна и длабока...
Јелена Јаневски (11.6.25, во 19:46):
Сакам да споделам свое скорешно искуство за да ви помогнам да ги донесете вашите здравствени одлуки. Нашиот 1,4-годишен син го однесовме во Систина, каде што по кратко прегледување кај еден од нивните специјалисти (Оливера Лековска) беше...
Владимир Коруноски (11.6.25, во 14:42):
Тие воопшто не го почитуваат времето на пациентот. Чекав со часови за да можам да го земам моето ЦД од магнетна резонанца, поради нивното недоразбирање и конфликт меѓу работниците кои треба да ми го достават. Вистински немам појма што се случува таму!

Повеќе коментари:

Додади коментар
Код за безбедност
(Ако не ги разбирате знаците на сликата превчитајте ја страницата)
Забелешка: Вашата е-пошта никогаш нема да биде објавена на оваа страница.
Помогнете ни да ја одржиме оваа страница без навреди или вознемирувачки коментари.
Категории
Информации
  • огласи: 5.082
  • Слики: 19.710
  • Видеа: 0
  • посети: 2.382.633
  • Гласови: 268.291
  • Коментари: 23.196