Општа болница „Аџибадем Систина“: Пристапност и услуги
Општа болница „Аџибадем Систина“ во Скопје нуди различни медицински услуги, но искуствата на пациентите често се контроверзни. Едно од клучните прашања е приступноста на болницата, особено за лицата со инвалидитет.
Паркинг со пристап за лица со инвалидска количка
За да се олесни пристапот до болницата, е важен аспект како што е паркинг со пристап за лица со инвалидска количка. Иако болницата нуди можности за паркирање, многу пациенти споделуваат дека не е секогаш лесно да се најде слободно место, особено во периоди на зголемена посета. Ова создава дополнителен стрес за оние кои веќе имаат физички предизвици.
Влез со пристап за лица со инвалидска количка
Дополнително, влезот со пристап за лица со инвалидска количка е друг важен елемент на пристапноста. Иако постои инфраструктура за веќе споменатата група, пациентите често забележуваат недостатоци во обслугата и отсуство на вежби за примената на таквите ресурси.
Искуства на пациенти
Многу пациенти споделуваат различни искуства во болницата. Некои изразуваат задоволство од лекарската помош и професионализмот на одредени доктори, но истовремено, имајќи во предвид проблеми со комуникацијата и организацијата:
- „Закажав преглед преку call центарот и дојдов на време за терминот. По еден час чекање ме известија дека докторот заминал“, споделува еден пациент.
- Друг пациент спомнува: „Ужасно искуство, специјално дојден од странство, со термини - три пати презакажуваат, немаат никаква организација.“
Некои пациенти, сепак, потенцираат подобри аспекти на услугата, посочувајќи на поддршката од одредени доктори, што дава надеж за идните подобрувања.
Заклучок
Општа болница „Аџибадем Систина“ нуди многу можности, но потребни се подобрувања во областа на пристапноста, организацијата и разбирањето на потребите на пациентите. Искуствата варгираат, а важно е да се слушаат гласовите на пациентите за да се подобри здравствениот систем.
Ако сакате да го прилагодите било кои елементи што сметате дека не е точно односно овој портал, ве молиме да ни испратите порака и ќе го исправиме што е можно побрзо. Со задоволство ви се заблагодаруваме.
Слики
болница „аџибадем систина скопје
Bolnitsa Adzhibadem Sistina скопје
Bolnitsa Adzhibadem Sistina прегледи
Bolnitsa Adzhibadem Sistina општа болница
Bolnitsa Adzhibadem Sistina област
Bolnitsa Adzhibadem Sistina мапа
Bolnitsa Adzhibadem Sistina коментари
Bolnitsa Adzhibadem Sistina како да стигнете
Bolnitsa Adzhibadem Sistina видеа
Bolnitsa Adzhibadem Sistina веб страница
Bolnitsa Adzhibadem Sistina блиску до мене
Bolnitsa Adzhibadem Sistina Videa
Bolnitsa Adzhibadem Sistina Ulichen Prikaz I 360deg
Првично, д-рот Александар Лазаревски беше многу арогантен и недостојношт што ги изрази моите симптоми и воопшто не беше убав, а за буквално 1 минута риноскопија ми наплатија 60 евра, зашто? Тие немарно ја направија...
Дијана Блажевски (20.8.25, во 23:01):
Тука бев на превентивен преглед на очите. Лекарите и другиот персонал беа многу професионални и културни. Лекарките што ме прегледаа знаат што работат, вистински професионалци. Поздрави и пак ќе дојдам на превентивен очен преглед.
Валерија Митревски (19.8.25, во 23:59):
Сакам да изразам посебна благодарност кон целиот персонал на болницата Систина, за нивната прецизност во работата и нивниот пристап, а особено кон Професор Д-р Гордана Баџакова Маческа. Беше ми огромно задоволство што ја запознав и имав можност да разговарм со неа. Таа е пример за успешна жена, успешен лекар и без сомнение природно надарен психолог. Се гордеам што такви личности уште постојат во нашата земја, иако имаме многу предизвици. Тие се нашата жива енциклопедија, пример од кои можеме да се научиме како да станеме подобри личности за себе, за другите, за подобро утре. Важно е да имаме време да обрнеме внимание на оние кои го потребуваат, и да го докажеме дека љубезноста е вредна работа. Ова е она што го опишува Д-р Гордана и ја прави посебна во својата работа. Таа и луѓето како неа се доказ дека уште има причина да останеме во Македонија.
Марко Цветковски (18.8.25, во 22:41):
Една од 2-те најдобри јавни болници во земјата. Никогаш не сум имал проблеми со компетентноста на лекарите, но за жал имав неколку пати проблеми со услугата на вработените во отделите. Тие едноставно уште не можат да...
Валентина Соколов (18.8.25, во 21:28):
Многу години ја почитував болницата, но денес бев разочаран од педијатриското крило. Беа толку недоорганизирани и не знаеја кој пациент каде отиде. Докторката беше многу префрлена и почна да се жали (пациентка со 1 година) дека има премногу...
Сергеј Благоевски (17.8.25, во 07:22):
Користам Систина одкако тие ја отворија својата прва медицинска ординација пред околу 20+ години за различни проблеми за мене и за членовите на моето семејство. Ги запознав различните личности, ама можам да ги опишам како непријатни и груби...
Марко Денковски (16.8.25, во 14:22):
Стравотно искуство, специјално дојден од странство - презакажаат три пати, немаат никаква организација - со термин во 08.30 чекавме минимум 40 минути, и кога прашавме ниту да проверат, само почекајте, ќе ве повикаат. Катастрофа, не го препорачувам. Најлоша болница убедливо.
Бисерка Митревски (16.8.25, во 11:47):
Дојдов во 13:00 часот за да направам нормална контрола на ногата по операцијата. За жал, луѓето кои дојдоа 2 часа по мене беа повикани пред мене, а јас седев како глуп Јапонец со дисциплина и чекаше да ми се јавам... Глуписко.
Наташа Јовановски (15.8.25, во 01:58):
Каде е стандардот на ЕУ за хигиена и сѐ останато?
Главната работа е што пациентот е полн со лекови и вели не затоа што не можат да го толерираат тоа, нема да се лекуваш додека не го прифатиш попрво да умрам,…
Гордана Груевски (13.8.25, во 07:21):
Со претходно закажан термин, чекав целиот час да ме повикаат. Потоа ми рекоа дека докторот ќе ги прегледа резултатите за еден или половина час и ако не можам да почекам толку долго, може да ми ги испратат резултатите по е-пошта, па...
Силвија Бошковски (11.8.25, во 18:40):
Непрофесионална болница со неквалификувани лекари, кои не можеа да ѝ дадат соодветен третман на ќерка ми која сè уште има висока температура 2 недели. Знаат само да те откорнат и да земат пари не правејќи ништо. Плаќате и се чувствувате како да сте во државна болница.
Радмила Ивановски (10.8.25, во 21:35):
Како последица на неочекувана болест, ме однесоа во офталмолошката клиника. Болницата изгледа како нова! 21-от век во цела своја слава. Офталмолошкиот оддел се наоѓа на 5-ти кат. Сите зборуваат англиски. Многу корисен тим. Експресна дијагноза, целосни тестови, современа опрема, целосна професионалност. Препорачувам.
Душан Гаврилов (9.8.25, во 20:34):
Дамите на рецепцијата се многу малку учтиви. Иначе, добар впечаток. Лекарите изгледаат професионално и учтиво. Беше чудно и смешно што разговараат со своите пациенти во чекалната, додека другите слушаат сè.
Валерија Николов (9.8.25, во 15:28):
Денешно, чекате за преглед на очи веќе 2 саати и никој не ви доаѓа. Да можев, нула би ви дал.
Илија Новаковски (8.8.25, во 11:03):
Одлична услуга!
Мојот сопруг ја изгуби астма медицина и успеавме да добиеме информации од телефонскиот центар за тоа како да добиеме нови со неговите рецепт документи од Шведска. Многу сме благодарни за информациите!
Ангел Стефановски (6.8.25, во 19:11):
Професионално уреден приватен здравствен центар во градот Скопје.
Хигиената...буквално насекаде во зградата е застапена и настојчиво видлива секому...така што она што неколку пати го забележав при посета на мои пријатели-пациенти таму во дво-креветните соби е за секаква пофалба...но и како пример за луѓето кои омиленото и секојпат и по секоја цена заштитено и привилегирано наше "државно" зравство со децении наназад никако не успеваат да го доведат на нивото кое насекаде во цивилизираниот свет се смета како минимално и неопходно потребно.
Ратимир Жуберовски (5.8.25, во 22:29):
Мајка ми имаше дијагностициран метастатски карцином. Се лекуваше на одделот за интензивна нега во течение на 7 денови. По целиот процес на лекување, успеав да ја изведам од таму, но таа почина два дена подоцна...
Силвија Глигороски (3.8.25, во 00:27):
Д-р Снежана Бонегард беше повикана од својот син. Дали наведувањето на тревата беше главниот фокус на моето прегледување. Потоа таа побрзаше да отиде на ручек и туфкаше затоа што била гладна и ми рече "нема потреба да правиме ехо, направено е претходната година". Во еден збор, КАТАСТРОФА!! Имав можност да одам кај други лекари кои беа крајно професионални и само затоа ставам 2 ѕвезди.
Софија Трајковски (3.8.25, во 00:00):
Доцнотарот го чекавме 40 минути (9-месечна трудница со дете од 2,5 години со висока температура) и не се појави. Напуштивме.
Јасмин Чакаровски (1.8.25, во 03:42):
Сèтото искуство беше прекрасно и големо позитивно изненадување. Сите пофалби за професионалноста, добрината, емпатијата, позитивната енергија и поддржата на д-р Слободан Лазаревски, ембриологот Бобан Јаневски и Билјана и сестрите ❤️ Успешно зачнување од прво 🙏🏼💪🏻❤️ Благодарам бескрајно на Систина....